Irina Hanhisalo ir atbildīga par Tikkurila toņiem un toņu kolekcijām. Viņa izstrādā toņu stratēģiju un kampaņas, piemēram, gada toņa konceptu Color Now. Mēs noskaidrojām Irinas domas vai toņi var kalpot kā iedvesmas avots.
Strādāt ar toņiem visu diennakti
"Man tonis un iedvesma iet roku rokā – tonis pats par sevi ir iedvesma un iedvesmai ir nepieciešams tonis, lai tā veidotos. Bieži vien labākās idejas rodas nejauši. Piemēram, reiz es ieraudzīju interesantāko toņu kombināciju ceļojuma laikā, pamanot divus dažādus atkritumus atkritumu urnā. Tādos iedvesmas brīžos nejaušība un miers spēlē būtisku lomu.
Savā darbā kā toņu kategorijas vadītāja, es esmu cieši saistīta ar visu, kas attiecas uz toņiem un Tikkurila zīmolu. Man ir jābūt ļoti vispusīgai: man ir jāsaprot, kā darbojas krāsa un pigmenti, kā izmantot drukātos materiālus un digitālās platformas, jāzina mārketinga principi un jāseko līdzi dažādām tendencēm un notikumiem. Ja mani īpaši neinteresētu toņi, tad tas sagādātu grūtības. Šī ir diennakts misija. Spontāna zinātkāre ir mana darba pamatā."
Toņu tendences seko līdzi ekonomikai, politikai un modei
"Toņu tendences seko līdzi visam, kas notiek pasaules ekonomikā, politiskajiem apstākļiem, kā arī ir ļoti saistītas ar to, kas notiek mākslas un modes pasaulē. Tagad, manuprāt, pēc spilgtas un gaišas sezonas toņu tendence virzās uz pieklusinātākiem un dziļākiem toņiem. Šķiet, ka pēc visiem pasaules satricinājumiem mums ir nepieciešams kaut kas piezemēts.
Mēģināt izvēlēties savu mīļāko toni ir tikpat neiespējami kā nosaukt savu mīļāko bērnu. Jāņem vērā arī tas, ka vienmēr var izvēlēties vēlreiz – jums nav jāizvēlas tikai viens, ja ir neskaitāmi brīnišķīgi toņi. Lūk, kur slēpjas toņu skaistums: neatkarīgi no virsmas veida jūs varat mainīt visu izskatu, vienalga vai tas ir krēsls vai siena. Tonis un krāsa ir visbrīnišķīgākie rīki."