Iepazīsti mūsu pieredzējušos speciālistus: “Mūsu atmiņas saistās ar dažādiem toņiem”

Nav jābaidās no toņiem, un nav nepieciešams tos pārāk piesardzīgi izmantot, uzskata mūsu mārketinga direktore Svea Paju.

Svea Paju atbildi par Tikkurila premium zīmolu mārketingu. Mēs uzzinājām Sveas domas par viņas darbu saistībā ar Tikkurila zīmolu un viņas viedokli par toņiem.

“Es toņus saistu ar emocijām, un man patīk, kad man apkārt ir toņi, kas liek man justies labi. Toņi ir veids, kā es parādu savu personību un noskaņojumu. Bieži vien mūsu atmiņas saistās ar dažādiem toņiem: varbūt tas ir tonis no kādas mēbeles, bērnības mājām vai kāzu kleitas. Šie toņi paliek mūsu atmiņā."
Svea Paju, Tikkurila mārketinga direktore

Ilgtspējīgai nākotnei

"Mans darbs ikdienu ir saistīts ar toņiem, jo ​​mana komanda ir atbildīga par toņu mārketingu, un mēs rūpējamies par visiem Tikkurila zīmola mārketinga materiāliem.

Fakts, ka Tikkurila zīmols aug un attīstās jau 160 gadus, ir pateicoties cilvēkiem un viņu pieredzei. Mēs esam sasnieguši tik daudz pateicoties mūsu kopīgajai nostājai: mēs vēlamies ieviest jauninājumus un būt blakus saviem klientiem. Mūsu nākotne ir saistīta ar jaunām, ilgtspējīgām inovācijām gan krāsu, gan iepakojuma ziņā. Ilgtspējība ir joma, kas mani interesē gan personīgi, gan ir cieši saistīta ar manu ikdienas darbu. Tāpēc es pašlaik arī studēju vides vadību."

Pieredze ar toņiem

"Esmu studējusi mākslu un glezniecību, taču īpašu uzmanību toņiem es sāku pievērst tikai tad, kad sāku strādāt uzņēmumā. Gadiem strādājot uzņēmumā, es esmu saskarusies ar toņiem, par kuriem es pat nenojautu, un apzinājusies iespējamo toņu kombināciju bezgalību. Galvenā mācība ko esmu guvusi, ir tā, ka nav jābaidās no toņiem, un nav nepieciešams tos pārāk piesardzīgi izmantot.

Ja Tikkurila būtu tonis, es to vēlētos redzēt kā visus toņu paletes toņus. Aptveroša toņu sistēma, kas atspoguļotu visus mūsu klientus un darbiniekus."

ir pievienots izlasei.
ir noņemts no izlases.
lv